الأحد، 22 أبريل 2012

انتى اية

الليله شفـتـها وكـانـت قـريـب***شـفت الملاك الكان لي زمان هو النديد
لا..ده الشبه ونفـس الـخـديـد***سبحانو ربي الخلق حسنها الله المجيد
وانـا والله مـن اول مـاشـفـتـهـا***قـلــبـــي دق وتـانــي دق وصـار شـريــد
وليها رحت وقـلـت (إنـتي أيـه)***إنـتـي زي قـمر فـي السما خجلان وحيد
وانتي الشمس تدفي للقليب***شـان جمالك فـي كـل الدنيا ,,طبعا فريد
وأرجوك بس تبقي لي حبيبـه***ولـيـك اغـازل ,,وابـقـي بـيـك يا بت سعيد
وافرح بيك فـي وسـط الــدروب***ما الحب وطن وانا فـيـه مـن ضـمن العبيد
ول...
يك اسقي من احـلـي شهد***مـا انتي ليـنا فـي كل يوم...يا حلوه عيد
وانتي هنا وصلتي بدون ميعاد***يـلاك نـبـداحـسـي...نـبـدا من اول جـديد
واديـك عـيـونـي تـكـون مــلازك***واديـك عشق وكمان ولـه بـالـحيل شديد
يلا يلا..يلا يلا..يلا واااااااااافـقي***وانـحـنـا نـوصل ,,ولـيـك نطلب ... ليك ايد
ونهـديـك كـل يـوم بـاقـات فـرح***وبـيـك اسعد,أصهل ليك كمان يا بت حديد
او أمــوت قـسـم دون الـوصــال***وابــقـي بـعــدك غـزال فــي الـحـي طــريد
وابقي عايـش محروم سـعـاده***وده كـلو...لــو إنـتـي تـمشي هناك بعيد
ارجوك وافقي وقولي لــي...( ***بـحـبــك انــت وبحـب عيــونـك يــا عـنـيـد).
وانا بوعد...إني...لـيـك اهـنـي***وابقي حارسك وابقي ملكك وابقي سيد
سيد لي عيونك ولي جمـالـك***وانـتـي حـبـك فــــي الـقـلب طـبـعـاً اكـيد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق