الأحد، 22 أبريل 2012

انا بكرهك

انــا بـكـرهـك يا قلب في الــه سـواك***انـــا بـــغـــطــفك بـــدل الزهور اشواك
مــع انــك انـت بـس شبــــه الـمــلاك***وكـــنــت وحــدك يا قلب, تزيل اشواك
وانــا كـنــــت زمــان بـتـمنـاهو شفـاك***ولـــو اوصــــل فـي يــوم ,انـولوا رضاك
وكـنـت بـتـمنـي ابقي ام لي جـنــاك***واتـــرك اشـــــــواقــي ويعيشوا معاك
ولـمــن أسـال احـزانك تقول ناســيـاك***وتــبق حـــب زاتــي ...وتــقـول فداك
ولـمــن تـكـونـــ معاي ازيدو صـفــاك***و وقـــــــت تنوم حداي ,ت...
نول مناك
بــس سـبـتـ القـلــب الجـــاري وراك***وأدمــنـــتـــ جحودو وقال الليله اباك
وانت عرفت الحب لبفيهو ما لسواك***وكــان منتظراك مره ,تقول انا جــيئك
وافــرش لـيــك الارض زهــور وسـمــاك***واضحـك معاك العب,وتقول, أنساك؟
بــس كـيف انساك وانا بـطــراك؟***ما انت لوحــــدك جالس وانت براك
وانـا مــا قـادرة لـو يـوم اقـــدر واســـلاك***و وحياتك فارقني ما انا فارقت لدنياك
شان انت السويتو في حالي وحــالــك***ورب الـناس ,سويتيهو بيدك انت براك
وخـلـيـت القلب الديمه كان ضحـــــاك***تـــايــــه ...طـــافش و واقع جوه شباك
وانــا عـارفة الزمن الجاي مــا بـمـحــاك***وكـــــيف يا رجل يمحاك, وقــلبي اداك؟
قلـبــي الما كـان بيحزن وقـت لــقـيـاك***والـــمــا قـــــدر يفرح وحاتك بعد فرقاك
وانـا بــكرهك يالانت بس شبه الملاك***واتــمــنــــي في يوم اوصل ازيلو رضاك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق